Batist Medical vstupuje do světa e-commerce. Zaměří se zejména na koncového spotřebitele

Přední český výrobce a dovozce zdravotnických pomůcek Batist Medical v posledních letech rychle roste. Během pandemie covid-19 přeskupil svoji výrobu v Červeném Kostelci a místo klasických chirurgických roušek začal chrlit měsíčně milióny nanouroušek. Stejně tak rychle reagoval na potřebu dodání jednorázových ochranných plášťů a dalších produktů pro nemocnice a zdravotnická zařízení. Nyní vstupuje naplno do oboru B2C a e-commerce, v minulých dnech spustil e-shop www.bcare.cz.

„Naše produkty již mnoho let dodáváme nemocnicím, zdravotnickým zařízením a farmaceutickým distributorům, kteří je distribuují do lékáren. V loňském roce jsme se rozhodli pro další rozvoj a založili dceřinou společnost Batist Digital, která se zaměřuje na prodej konečným zákazníkům napřímo, a zejména online,“ vysvětluje Tomáš Mertlík, generální ředitel a majitel společnosti Batist Medical a dodává: „V minulých dnech jsme pak spustili nový e-shop zaměřený na koncového spotřebitele www.bcare.cz, kde lze pohodlně nakoupit širokou paletu výrobků. Od nanoroušek, respirátorů a dalších ochranných prostředků, přes antigenní testy, až po prostředky pro hygienu a imunitu. Portfolio produktů budeme postupně rozšiřovat“.

Batist Digital se chystá na této doméně v příštích týdnech také spustit online systém pro stanovení anamnézy a diagnózy pacienta, tzv. virtuálního lékaře. Batist Medical chce být značkou, která neprodává pouze výrobky, ale je zároveň schopná lidem nabídnout daleko větší přidanou hodnotu. Například, když je jim špatně, a zdraví by mělo přijít za nimi. Aby nemuseli chodit za lékařem, ale aby lékař přišel přímo k nim.

 „Lidé, když jsou nemocní, tak nechtějí chodit do lékárny vyzvedávat recepty nebo kupovat vitaminy, měli by ležet v posteli. Chceme proto zákazníkům poskytnout služby, aby byli schopni si z domova stanovit diagnózu, a zároveň aby našli efektivní pomoc. Máme zjištěno, že dnes zhruba 60 až 70 % návštěv lékaře je zbytečných a daly by se řešit na dálku, a právě k tomu chceme přispět. Možnosti, jak může proběhnout konzultace s lékařem, jsou různé. Pro jednodušší dotaz elektronická forma, pro složitější otázku telefonát s lékařem, pro ještě specifičtější pak video hovor. A pro ty nejsložitější pak objednání návštěvy lékaře za určitý poplatek až domů.“

Více na www.batist.com a www.bcare.cz.

Čtěte dál …