PENNY nabízí ve věrnostní kampani pomocníky do kuchyně

V nové věrnostní kampani se PENNY zaměřilo na milovníky vaření. Představuje ucelenou řadu pomocníků do kuchyně značky VIVESS. Kampaň startuje 18. ledna a potrvá až do 3. dubna 2024.

PENNY do první letošní věrnostní kampaně zařazuje nádobí a elektrické spotřebiče značky VIVESS. Značka VIVESS tradičně vyniká vysokou kvalitou, použitím odolných materiálů, moderními tvary a elegantním designem v černé barvě. „Výrobky v kampani ocení všichni, kteří chtějí vařit rychle, ale třeba i zdravěji. Za své body mohou zákazníci získat nejen různé varianty hrnců a pánví, ale i velmi výkonné kuchyňské spotřebiče. V nabídce je například horkovzdušná fritéza, která dovoluje připravovat pokrmy v duchu zdravé kuchyně, zcela bez použití oleje,“ popisuje Vít Vojtěch, vedoucí strategického marketingu PENNY.

Kterýkoliv z dvanácti nabízených produktů VIVESS si mohou zákazníci PENNY koupit za výhodné ceny exkluzivně pouze ve více než 400 prodejnách PENNY. V průběhu kampaně zákazníci dostanou za každých 200 korun svého nákupu 1 bod a 10 těchto bodů pak mohou proměnit v atraktivní slevu až 66 % na některý z produktů z nabízené kolekce. Body lze sbírat až do 3. dubna a uplatnit je ještě týden poté. Akce pak platí do vyprodání a vydání zásob v jednotlivých prodejnách PENNY po celé České republice.

Více informací, přehled produktů a úplná pravidla lze najít v informačních letáčcích nebo na webových stránkách www.penny.cz.

Čtěte dál …