Lidl spouští soutěž o vstupenky na mistrovství evropy ve fotbale. Ve hře jsou i lístky na finále

Společnost Lidl, globální partner letošního ročníku UEFA EURO, spouští soutěž o vstupenky na zápasy nejen české reprezentace. Zapojit se může kdokoli s aplikací Lidl Plus – stačí nakoupit ovoce a zeleninu v minimální hodnotě 400 Kč. Kromě zápasů českého národního týmu je ve hře také 12 vstupenek na finále mistroství v Berlíně.

Pro účast v soutěži stačí mít nainstalovanou aplikaci Lidl Plus a v období od 11. dubna do 5. května nakoupit ovoce a zeleninu v hodnotě minimálně 400 Kč. Alternativně můžete získat vstupenky sběrem samolepek za opakované nákupy ovoce a zeleniny v hodnotě 8×50 Kč. Každý balíček vstupenek je určen pro 2 osoby a zahrnuje také cestu a ubytování včetně stravy.

„Společnost Lidl má velikou radost ze spuštění soutěže o vstupenky na Mistrovství Evropy ve fotbale, která přináší neopakovatelnou příležitost pro naše zákazníky. Jako partner UEFA EURO 2024 jsme se rozhodli přinést našim zákazníkům unikátní zážitky z tohoto prestižního turnaje,“ uvedla mluvčí společnosti Lidl Eliška Froschová Stehlíková. „Věříme, že tato iniciativa posílí spojení s našimi zákazníky a přinese radostná fotbalová dobrodružství.“

Soutěž nabízí celkem 44 vstupenek (22 výher) na zápasy v Lipsku, Hamburgu i Berlíně. Výherci se mohou těšit na zápasy české reprezentace proti Portugalsku nebo Turecku. Nechybí ani 12 vstupenek na finále letošního mistroství, které se odehraje 14. července na hřišti Olympijského stadionu v Berlíně.

Čtěte dál …

Podzim v Alcronu ve velkém stylu

Trojice známých šéfkuchařů předvede to nejlepší ze svého umění Ikonická pražská restaurace Alcron se snaží svým hostům neustále přinášet nevšední gastronomické zážitky. Kromě skvělých pokrmů, prémiového servisu a stylového prostředí zde vždy můžete čekat něco navíc....

pokračovat ve čtení