PUMA SPOUŠTÍ VELKOU BRANDOVOU KAMPAŇ S CÍLEM POSÍLIT SVOU POZICI V OBLASTI SPORTU

Globální sportovní značka PUMA spouští po deseti letech svou první celosvětovou kampaň „FOREVER. FASTER – See the game like we do“, která si klade za cíl posílit pozici Pumy jako nejrychlejší sportovní značky na světě. Kampaň akcentuje jedinečné spojení značky s rychlostí a vyzývá všechny, profesionální i příležitostné sportovce, aby vnímali hru tak, jako ji vnímá PUMA.

PUMA byla založena v roce 1948 Rudolfem Dasslerem, jehož vizí bylo vytvořit boty, díky nimž budou sportovci obratní, mrštní a rychlí, stejně jako puma. Během uplynulých 75 let spolupracovala značka s nejrychlejšími sportovci, kluby a federacemi na světě, a vytvářela přelomové inovace, které stojí za špičkovými sportovními výkony a vítězstvími, která navždy zůstanou v paměti fanoušků po celém světě.

V letošním roce PUMA prostřednictvím celosvětové kampaně dokazuje, že rychlost je a vždy byla hluboce zakořeněna v její DNA. Touha být rychlejší a vyhrávat je více či méně součástí každého z nás. Rychlost je univerzální vášeň přinášející příval adrenalinu následovaný pocitem radosti. „See the game like we do: FOREVER. FASTER.“ znamená vnímat sport a sportovní kulturu odlišně a ve finále zvítězit, jako to dokáží jen ti nejrychlejší. Tak, jak to umí jen PUMA. PUMA vždy dokázala být první, kdo vidí další tah, jednat rychle v souladu se svým instinkem a udávat tempo, které ostatní následují. Právě to nám umožňuje vnímat hru jinak, bořit zažité konvence a vytvářet momenty, které s námi zůstanou navždy.

„Každý z nás sní o tom mít nějakou superschopnost, superschopnost PUMY je rychlost,“ řekl Arne Freundt, CEO značky PUMA. „Rychlost je superschopnost, díky níž velcí hráči mění hru. Stejně jako naše světové ikony Mondo Duplantis, Karsten Warholm, Neymar Jr. nebo Breanna Stewartová také my víme, že rychlost je klíčem ke sportovním výsledkům a vítězstvím. Skrze svou schopnost vnést rychlost do života vyzývá PUMA všechny lidi, aby překonávali své vlastní limity, pokořili své osobní maximum a stali se lepší verzí sebe sama, což jim umožní vidět hru stejně jako my: FOREVER. FASTER.“

„Naše nová globální kampaň je doposud největší marketingovou investicí značky PUMA,“ sdělil Richard Teyssier, Vice President Brand and Marketing. „Je to poprvé, kdy PUMA přináší jediné sdělení – FOREVER. FASTER. – po celý rok a ve všech sportovních kategoriích, jako jsou fotbal, běh, basketbal a házená. Toto komplexní poselství značky je plné emocí a svébytnosti, abychom zaručili, že se dotkne našich zákazníků a zarezonuje s nimi.“

Čtěte dál …

Pomozte dárkem, který dává smysl. Společný projekt Botanické zahrady Praha a Ahmad Tea pomáhá návratu ohrožených rostlin do české krajiny

Možná bývaly i za vaším domem nebo na louce, kam rádi chodíte. Z české krajiny mizí rostliny, a pokud s tím nic neuděláme, ztratíme je nadobro. Pomoci může každý – postačí, když koupí dárek, který dává smysl. BOTANICA – tak zní název nové, zcela unikátní...

pokračovat ve čtení