Ariel, Jar nebo Lenor, to jsou produkty, které pomáhají rodinám v České republice již po desetiletí v péči o domácnost. Co když se ale rodina ocitne v tíživé životní situaci a vlivem nepříznivých okolností o vlastní domácnost přijde? Pro takové je tu síť azylových domů Českého červeného kříže, mimo jiné i ten v Kladně, jehož hygienické centrum se brzy právě díky společné iniciativě Procter & Gamble a Albert Česká republika s názvem Nakupujte srdcem dočká renovace. Přispět k ní můžete jednoduše i vy – pokud si do 28.2. zakoupíte v některé z prodejen Albert Česká republika nějaký produkt značek Always, Ambi Pur, Ariel, Aussie, Blend-a-med, Blend-a-dent, Discreet, Gillette, Gillette Venus, Head & Shoulders, Herbal Essences, Jar, Lenor, Mr. Propper, Naturella, Old Spice, Oral-B, Pampers, Pantene, Swiffer nebo Tampax , tak Procter & Gamble věnuje 0,5 % z prodejní ceny (bez DPH) Českému červenému kříži, který tyto prostředky využije na vybudování hygienického zázemí rodin v nouzi. Procter & Gamble a Albert Česká republika tak pokračují ve svém dlouholetém úsilí pomáhat tam, kde je to nejvíce potřeba.
„Ještě nedávno sloužil Azylový dům Oblastního spolku Českého červeného kříže Kladno matkám s dětmi, které se ocitly v tíživé životní situaci. Nově v něm jsou v rámci podpory soudržnosti ubytovány celé rodiny, což s sebou nese potřebu zajistit oddělené možnosti pro osobní hygienu. Vzhledem k nedostatečné kapacitě bojleru na počet lůžek ve stávající koupelně byl navíc od letošního roku umožněn klientům přístup také do hygienického centra, které má vlastní bojler. Jeho nevýhodou je však jeho umístění v suterénu budovy, což je problém pro klienty s miminky, kteří bydlí ve vyšších patrech. Poslední rekonstrukce hygienického centra navíc proběhla už v roce 2009 a v posledních letech zastávalo pouze roli prádelny, takže akutně vyžaduje renovaci,“ vysvětluje Ing. Jan Protivinský, ředitel Úřadu OS ČČK Kladno.
Společnost Procter & Gamble dlouhodobě se svými produkty pomáhá rodinám v České republice, ať už prostřednictvím svých hygienických a kosmetických produktů, nebo projektů na zlepšení života ohrožených skupin. A vy můžete nyní s ní! Stačí si do 28. února v prodejně Albert vzpomenout na probíhající akci a do košíku si přidat některý z produktů Procter & Gamble na praní prádla, mytí nádobí či pro osobní hygienu, a podpoříte tak hygienu lidí nacházejících se právě v nouzi.
„V průběhu let se kapacita našeho azylového domu téměř zdvojnásobila a naše sociální služby se rozrostly také o možnost praní prádla pro osoby, které nejsou klienty azylového domu. Jedná se o rodiny s dětmi, jejichž sociální situace neumožňuje pořízení vlastní pračky, nebo častého využití komerční prádelny. Tyto osoby mají nárok na vyprání jedné pračky za měsíc zdarma. Celková rekonstrukce prostor hygienického centra v plánu již dlouho, ale vzhledem k nedostatku finančních prostředků až dosud zůstávala upozaděna,“ dodává ředitel ČČK Kladno Ing. Jan Protivinský.
Více informací o iniciativě na mujsvet-pg.cz/albert.