Procter & Gamble věnuje roční zásobu svých produktů rodinám malých sportovců

Společnost Procter & Gamble, globální partner Mezinárodního olympijského výboru, věnuje roční zásobu svých produktů péče o domácnost a hygienu 17 rodinám malých sportovců, které podporuje Česká olympijská nadace.

Jak mnozí sami víme, podporovat potomka ve sportu je náročná záležitost. Abychom situaci rodin sportujících dětí ulehčili, věnujeme jim roční zásobu našich produktů péče o domácnost a hygienu, která jim nejen ušetří peníze, jež budou moci raději vynaložit na sport, ale také čas, který by jinak museli trávit jejich nákupem,“ vysvětluje Barbora Líška Kratochvílová, marketingová ředitelka Procter & Gamble, co bylo důvodem pro produktovou dotaci.

„Každá pomoc, která sportujícím dětem umožní, aby se mohly věnovat sportu, se počítá. Malí sportovci sportují s plným nasazením a i podpora ze strany jejich rodin je maximální. Někdy se ovšem financí nedostává, a proto je tu Česká olympijská nadace, která zařídí, aby se děti nemusely vzdávat radosti ze sportu. Děkujeme společnosti Procter & Gamble, že se na tom s námi podílí,“ říká Veronika Opršalová, ředitelka České olympijské nadace.

Roční balíček produktů obsahuje například prací kapsle Ariel, aviváže Lenor, prostředky na mytí nádobí Jar, elektrický zubní kartáček Oral-B nebo šampony Head & Shoulders.

Česká olympijská nadace podporuje sportovce ve věku 6-18 let s chutí sportovat. Řídí se heslem, že sport nesmí být výsadou bohatých, a proto je cílem nadace umožnit sportovat dětem, kterým v tom brání nedostatek peněz.

Čtěte dál …

Nástup chladného počasí: Evropané a Češi jsou kvůli obavě z onemocnění opatrní. Vitamíny, minerály a doplňky stravy jako vhodný nástroj k odvrácení nachlazení.

Češi si stejně jako ostatní Evropané zvykají na chladnější počasí. S kratšími dny přichází stále častěji nachlazení, které je většinou doprovázené rýmou a kašlem. Podle zprávy STADA Health Report 2022* se zejména po dvou letech Covidu mnoho Evropanů necítí komfortně...

pokračovat ve čtení