Nejen valentýnské tipy designérky Lucie Kalousové pro milovnice kabelek i šampaňského 

Móda

 

Blížící se svátek svatého Valentýna je ideálním obdobím, kdy můžeme udělat radost svým blízkým, ale i sobě samým. Spoustou z nás toužebně očekávané jaro pak přímo vybízí k doplnění a oživení šatníku o nové kousky. Designérka
a zakladatelka značky Patrick Poppet Lucie Kalousová proto přináší několik tipů na kvalitní i originální dárky nejen na den zamilovaných.

Nepřehlédnutelné barvy 

I když „černá je dost dobrá“, neškodí občas vybočit z davu alespoň jedním zářivým doplňkem. Značka Patrick Poppet vám proto vychází vstříc kolekcí kabelek 3 x 3 Collection. Číslice v názvu naznačují, že se jedná o tři barvy a tři způsoby nošení. „Poppetky“ Cheryl ve vášnivé bordó, Harmony v zemité zelené a Electru v elektrizující modré můžete nosit elegantně přes rameno, v pase jako stále aktuální ledvinku nebo jako slavnostnější psaníčko. 

Všechny „poppetky“ jsou vyráběny z prvotřídních italských materiálů a podílí se
na nich um šikovných českých rukou.

Vyjádřete se tričkem!

Kvalitní kabelka a lahodné šampaňské zkrátka patří k sobě. Pokud stejně jako my s tímto prohlášením souhlasíte, můžete o tom dát světu vědět prostřednictvím originálního bílého trička z organické bavlny nejvyšší kvality. Díky lehce projmutému střihu vám padne jako ulité při jakékoliv příležitosti. Skvěle oživí sportovní outfit s riflemi i teniskami, ale také elegantnější styl s lodičkami, sukní a sakem. 

Při práci na této výjimečné kolekci spojily své síly tři inspirativní ženy – kromě Lucie Kalousové také 1. česká Madame Cognac & Champagne Tereza Franc či Adéla Žižková, studentka prestižní umělecké školy Central Saint Martins v Londýně.

Spojte svou zálibu v šampaňském s uměním

Stylovým dárkem se může stát i zajímavý artefakt. Své umělecké sklony i lásku k šampaňskému přetavila Lucie Kalousová do autorské kolekce obrazů, originálně využívajících plaques de muselets (plíšky ze šampaňského) a usně, které zůstávají jako odpadní materiál při výrobě „poppetek“.  

Více informací o značce a produktech Patrick Poppet najdete na www.patrickpoppet.cz. Sledovat nás můžete také na sociálních sítích – IG @patrickpoppetprague a FCB @PatrickPoppetPrague.


Patrick Poppet

Značku prémiových kožených kabelek – poppetek – založila Lucie Kalousová v roce 2019. Název Patrick Poppet v sobě skrývá jméno Luciina milovaného syna Patrika a anglický výraz pro „zlatíčko“. Kabelky Patrick Poppet jsou vyráběny pouze z těch nejkvalitnějších lícových usní a komponentů z Itálie i tuzemska. Usně vždy pocházejí z hospodářských zvířat, čisté geometrické tvary poppetek navíc zamezují plýtvání usněmi a vedou k redukci odpadu. Zhruba 80 % práce na kabelkách probíhá ručně. 

Poznávacím znamením „poppetek“ je také na zakázku zhotovená zlatá podšívka s logy a stylové balení produktů.

Pod značkou Patrick Poppet najdete dnes kromě „poppetek“ (kolekce Black Diamond Collection, Summer Edition a 3 x 3 Collection) a doplňků také trička z organické bavlny nebo autorské obrazy Lucie Kalousové.  

Lucie Kalousová – designérka a majitelka značky Patrick PoppetLucie Kalousová vystudovala sportovní management, poté působila v oblasti PR a eventů pro špičkové, převážně technologické světové značky. Vždy ji však silně přitahoval svět módy a umění. Své praktické zkušenosti i teoretické znalosti v této oblasti sbírala mj. v La Gallery Novesta (dnes VIDDA fashion & living concept store), na kurzech Fashion designu na Střední průmyslové škole oděvní, UMPRUM a na Fakultě designu a umění Ladislava Sutnara ZČU
v Plzni. Lucie Kalo

Čtěte dál …

Hotel Sen hostil soutěžící 17. ročníku Miss & Mr. Look Bella 2022. Nechyběli porotci Felix Slováček, Kateřina Brožová nebo Marian Vojtko a další.

Protože se soustředění adeptů na titul celostátní soutěže Miss & Mr. Look Bella 2022 koná v proslulém Hotelu Sen v Senohrabech, uskutečnila se v jeho prostorech i zahajovací tisková konference. Té se kromě již zmíněných soutěžících účastnili i někteří porotci,...

pokračovat ve čtení