Nejen valentýnské tipy designérky Lucie Kalousové pro milovnice kabelek i šampaňského 

 

Blížící se svátek svatého Valentýna je ideálním obdobím, kdy můžeme udělat radost svým blízkým, ale i sobě samým. Spoustou z nás toužebně očekávané jaro pak přímo vybízí k doplnění a oživení šatníku o nové kousky. Designérka
a zakladatelka značky Patrick Poppet Lucie Kalousová proto přináší několik tipů na kvalitní i originální dárky nejen na den zamilovaných.

Nepřehlédnutelné barvy 

I když „černá je dost dobrá“, neškodí občas vybočit z davu alespoň jedním zářivým doplňkem. Značka Patrick Poppet vám proto vychází vstříc kolekcí kabelek 3 x 3 Collection. Číslice v názvu naznačují, že se jedná o tři barvy a tři způsoby nošení. „Poppetky“ Cheryl ve vášnivé bordó, Harmony v zemité zelené a Electru v elektrizující modré můžete nosit elegantně přes rameno, v pase jako stále aktuální ledvinku nebo jako slavnostnější psaníčko. 

Všechny „poppetky“ jsou vyráběny z prvotřídních italských materiálů a podílí se
na nich um šikovných českých rukou.

Vyjádřete se tričkem!

Kvalitní kabelka a lahodné šampaňské zkrátka patří k sobě. Pokud stejně jako my s tímto prohlášením souhlasíte, můžete o tom dát světu vědět prostřednictvím originálního bílého trička z organické bavlny nejvyšší kvality. Díky lehce projmutému střihu vám padne jako ulité při jakékoliv příležitosti. Skvěle oživí sportovní outfit s riflemi i teniskami, ale také elegantnější styl s lodičkami, sukní a sakem. 

Při práci na této výjimečné kolekci spojily své síly tři inspirativní ženy – kromě Lucie Kalousové také 1. česká Madame Cognac & Champagne Tereza Franc či Adéla Žižková, studentka prestižní umělecké školy Central Saint Martins v Londýně.

Spojte svou zálibu v šampaňském s uměním

Stylovým dárkem se může stát i zajímavý artefakt. Své umělecké sklony i lásku k šampaňskému přetavila Lucie Kalousová do autorské kolekce obrazů, originálně využívajících plaques de muselets (plíšky ze šampaňského) a usně, které zůstávají jako odpadní materiál při výrobě „poppetek“.  

Více informací o značce a produktech Patrick Poppet najdete na www.patrickpoppet.cz. Sledovat nás můžete také na sociálních sítích – IG @patrickpoppetprague a FCB @PatrickPoppetPrague.


Patrick Poppet

Značku prémiových kožených kabelek – poppetek – založila Lucie Kalousová v roce 2019. Název Patrick Poppet v sobě skrývá jméno Luciina milovaného syna Patrika a anglický výraz pro „zlatíčko“. Kabelky Patrick Poppet jsou vyráběny pouze z těch nejkvalitnějších lícových usní a komponentů z Itálie i tuzemska. Usně vždy pocházejí z hospodářských zvířat, čisté geometrické tvary poppetek navíc zamezují plýtvání usněmi a vedou k redukci odpadu. Zhruba 80 % práce na kabelkách probíhá ručně. 

Poznávacím znamením „poppetek“ je také na zakázku zhotovená zlatá podšívka s logy a stylové balení produktů.

Pod značkou Patrick Poppet najdete dnes kromě „poppetek“ (kolekce Black Diamond Collection, Summer Edition a 3 x 3 Collection) a doplňků také trička z organické bavlny nebo autorské obrazy Lucie Kalousové.  

Lucie Kalousová – designérka a majitelka značky Patrick PoppetLucie Kalousová vystudovala sportovní management, poté působila v oblasti PR a eventů pro špičkové, převážně technologické světové značky. Vždy ji však silně přitahoval svět módy a umění. Své praktické zkušenosti i teoretické znalosti v této oblasti sbírala mj. v La Gallery Novesta (dnes VIDDA fashion & living concept store), na kurzech Fashion designu na Střední průmyslové škole oděvní, UMPRUM a na Fakultě designu a umění Ladislava Sutnara ZČU
v Plzni. Lucie Kalo

Čtěte dál …

Módní kousky s florálními motivy

Květované vzory jsou každoročním oblíbeným trendem, a i letos je rozkvetlá móda jedním z hlavních hitů letní sezóny. Rozkveťte v outfitu s florálními motivy, v módě budou jak jemné drobné kvítky, tak výrazné květované plochy, které okamžitě upoutají...

pokračovat ve čtení

Vlaďka Kouřilová uspořádala druhou módní přehlídku autorské značky Moment, kde představila kolekci pro jaro/léto 2024 na opravdových ženách z masa a kostí

Módní návrhářka Vlaďka Kouřilová uspořádala již druhou módní přehlídku svojí autorské značky Moment. Jak sama návrhářka říká, tato značka vznikla proto, aby pomohla uvěřit dalším ženám, jak moc výjimečné jsou a dokázaly si tak jít za tím, co doopravdy chtějí. Moment...

pokračovat ve čtení

Eko friendly služby a produkty, se kterými můžete při běžných aktivitách a činnostech pomoci udržitelnosti

Není vám lhostejná kvalita životního prostředí a budoucnost naší planety? Nejjednodušší je sám začít žít ohleduplně a udržitelně. Přinášíme několik tipů napříč produkty a službami. Vysavač Re!Plast Kärcher, při jehož výrobě se ušetří 1,425 kg nového plastu Model T...

pokračovat ve čtení