LIDL NA CAREER EXPO: PRACOVNÍ PŘÍLEŽITOSTI, OSOBNÍ SETKÁNÍ SE ZAMĚSTNANCI A ZÁBAVNÉ AKTIVITY

Společnost Lidl Česká republika vystoupí na Career Expo, největším festivalu pracovních příležitostí v tuzemsku, který se uskuteční v Praze ve dnech 12.–13. března 2025. Návštěvníci se dozvědí více o pracovních příležitostech ve společnosti a budou mít jedinečnou příležitost osobně se setkat s personalisty i zaměstnanci. Chybět nebudou ani zábavné aktivity, jako je interaktivní kvíz či kolo štěstí s atraktivními cenami.

Career Expo, největší veletrh pracovních příležitostí v České republice, se již podruhé uskuteční v pražském O₂ universum. Mezi hlavními vystavovateli se představí také společnost Lidl Česká republika, která se rozhodla podpořit tuto akci a nabídnout účastníkům jedinečnou příležitost dozvědět se více o pracovních příležitostech. U stánku společnosti se budou moci návštěvníci osobně setkat s personalisty a zaměstnanci z různých oblastí napříč společností, kteří jim rádi zodpoví všechny dotazy týkající se pracovních příležitostí a života v Lidlu.

Pro studenty a absolventy škol se naskytne jedinečná příležitost zjistit více informací o oblíbeném Trainee programu, který je ideální pro nastartování profesní kariéry. Cílem tohoto programu je poskytnout účastníkům cenné zkušenosti, které jim pomohou v kariérním rozvoji. O podrobnostech Trainee programu se podělí Martina Košťálová, specialistka na práci s mladými talenty, která v rámci své odborné přednášky přiblíží, jak tyto projekty otevírají dveře do světa profesního rozvoje. Zároveň vystoupí i absolventka programu, která se podělí o své zkušenosti. Zájemci se tak mohou dozvědět, kam je program může po absolvování posunout – třeba až na pozici regionálního manažera.

Chybět nebudou ani zábavné aktivity, jako je kvíz o životě v Lidlu a kolo štěstí, ve kterých návštěvníci veletrhu mohou vyhrát produkty z nabídky společnosti nebo tematický merch a mnohem víc!

O společnosti Lidl

Společnost Lidl vstoupila na český trh v červnu 2003, kdy otevřela prvních 14 prodejen. V současnosti provozuje síť 320 prodejen, které jsou zásobovány 5 logistickými centry. Filozofie prodeje společnosti Lidl je založena na privátních značkách, které tvoří více než 69 % veškerého sortimentu. Kromě nejvyšší kvality za nejlepší cenu oceňují zákazníci prodejen Lidl také pravidelné, tematické týdny s nabídkou potravin a spotřebního zboží, které není součástí stálého sortimentu. Spotřební zboží Lidl nabízí také ve svém internetovém obchodě Lidl-shop. Společnost Lidl se snaží být ve všech oblastech podnikání maximálně odpovědná vůči svému okolí. V rámci společenské odpovědnosti se Lidl dlouhodobě zaměřuje na podporu dětí, pro něž realizuje různé projekty, například sbírku Srdce dětem či v minulých letech výstavbu Rákosníčkových hřišť.

Více informací naleznete na:

www.lidl.cz

www.instagram.com/lidlcz

www.youtube.com/user/LIDLCeskaRepublika

https://www.facebook.com/lidlcesko

Čtěte dál …

Sazka Champs pokračuje v podpoře mladých sportovců

Unikátní sponzoringový projekt Sazka Champs se rozrůstá o další sportovní talenty. Nově se k týmu sportovců pod křídly Sazky připojují běžkyně Lurdes Gloria Manuel, snowboardistka Laura Záveská a atlet Petr Meindlschmid. Spolu s nimi nyní tým tvoří šestnáct mladých...

číst více