Nová kampaň na obrazovkách České televize propaguje pozitivní hodnoty ve sportu

„Tak určitě!“ – pod tímto jménem na obrazovky několika kanálů České televize naráz přichází nová kampaň propagující pozitivní hodnoty ve sportu. Čtyři spoty, jejichž příběhy se odehrávají v hokejovém prostředí, vytvořil kreativní tým okolo scénáristy Petra Kolečka a producenta Dana Strejce.

Čtyři minipříběhy zdůrazňují témata, kterými žije český hokej. Jde o hodnoty, jako je fair play, boj proti předsudkům nebo všestrannost, jeden ze spotů také upozorňuje na nutnost spolupráce rodičů a trenérů pro sportovní i osobnostní vývoj malých sportovců.

„Naše příběhy se sice odehrávají v hokejovém prostředí, ale zaměřují se na obecnější hodnoty, které se týkají každého sportu. A vlastně celé české společnosti. Je to zkrátka silné téma, což pochopitelně Českou televizi lákalo,“ uvedl generální ředitel ČT Jan Souček.

„Spoty budou vysílány na kanálech ČT, ČT sport a ČT 😀 od druhé půlky dubna do konce května. Ale kampaň tím neskončí, na podzim se chceme vrátit s novými spoty věnovanými dalším hodnotám,“ uvedl výkonný ředitel ČT sport Jiří Ponikelský, který se spolu s šéfkomentátorem Robertem Zárubou na myšlence kampaně i na konečné podobě minipříběhů podílel.

„Myslím, že připomínat podobné hodnoty je úkolem nejen veřejnoprávní televize, ale vlastně každého sportovního kanálu,“ dodal Robert Záruba.

Hlavní autorskou trojící je scénárista Petr Kolečko, režisér Vladimír Skórka a producent Dan Strejc, kteří se podíleli například i na kultovním seriálu z hokejového prostředí Lajna.

„Vždy mě bavilo hledat paralely mezi sportovním a běžným prostředím. Většinou jsem je používal ve svých projektech – snad – vtipně a s nadhledem. Tady jsem se pokusil o to samé, ale s vědomím, že tím sledujeme ještě dobrou věc.

Vzhledem k tomu, že mám 3 syny, cítím, jak je to důležité,“ uvedl scénárista minipříběhů Petr Kolečko, který spolupracoval mimo jiných i na projektech ze sportovního prostředí Okresní přebor, Vyšehrad či zmíněná Lajna.

„Hrdinové minipříběhů jsou vesměs mladí sportovci, což nám umožnilo dát příležitost neokoukaným filmovým tvářím,“ dodal producent Dan Strejc.

Partnerem kampaně je společnost Kaufland. Ta patří dlouhodobě k největším partnerům českého hokeje, podporuje ho skrze všechny kategorie od mládeže, univerzitního hokeje, ženského hokeje, parahokeje až po mužskou reprezentaci.

„Jsme hrdým partnerem českého hokeje. Podporujeme ho napříč všemi úrovněmi i kategoriemi. Uvědomujeme si, že pro zdravě fungující hokejové prostředí je důležité nejen zajistit dobré materiální a finanční podmínky, ale je nutné podpořit i hodnotovou výchovu sportovců,“ uvedla jednatelka společnosti Kaufland Klára Beňačková.

Čtěte dál …