V BILLE tluče Srdce domova

Srdce domova je novou privátní značkou, kterou BILLA představuje svým zákazníkům. Na 140 produktů od mléčných výrobků přes pečivo až po typicky české pochutiny. Všechny produkty pocházejí od českých dodavatelů a nabízejí zákazníkům tradiční chutě, jak je mají rádi, z domácí produkce za výhodné ceny.

„Srdce domova je novou privátní značkou, kterou podporujeme české producenty. Napříč celým sortimentem nabídneme zákazníkům kvalitní produkty českých výrobců od mléčných výrobků přes pečivo, marmelády až po typické české saláty nebo knedlíky,“ popisuje novou privátní značku Ivana Stará, vedoucí strategického marketingu společnosti BILLA ČR, a dodává: „Naším cílem je posilovat vztah českého zákazníka k domácím produktům a podporovat tak české výrobce. Současně máme kontrolu nad kvalitou produktů, kterou chceme našim zákazníkům nabízet a kterou tak dostanou pod privátní značkou pouze u nás. V regálech našich obchodů naleznou zákazníci do konce roku na 140 produktů tradičních chutí, které mají lidé rádi.“

Srdce domova nabídne zákazníkům české mléko, vejce, sýry, jogurty, ale také paštiky, pochoutkové saláty, bábovku, listové těsto nebo i kynuté knedlíky. I v následujících týdnech se mohou těšit na další nové produkty, ať už to budou například vánočky, záviny, pomazánky, smetany, jogurty, majonézy nebo třeba vepřové ve vlastní šťávě.

I díky šíři sortimentu této privátní značky tak BILLA naplňuje svůj cíl do konce roku 2028 nabízet svým zákazníkům 30 % produktů pod vlastními značkami. „Pro nás je důležité, že při přípravě produktů pro naše privátní značky máme komplexní kontrolu nad kvalitou, kterou zákazníkovi nabízíme. Už při hledání dodavatele a přípravě každého jednotlivého produktu v rámci nové značky máme nastaveny požadavky na jeho kvalitu od použitých ingrediencí přes výrobu až po nabídku zákazníkovi. Těší nás, že čeští výrobci patří mezi producenty, kteří nám dokáží nabízet tu nejvyšší kvalitu za odpovídající cenu pro naše zákazníky. Díky tomu jim můžeme nabízet produkty, které nikde jinde nedostanou,“ popisuje Nikol Haladejová, vedoucí oddělení kvality společnosti BILLA ČR.

Čtěte dál …