Po úspěchu s Tchibo diáři v uplynulých letech přichází Tchibo pro rok 2025 s novou variantou. Ta je ještě více přizpůsobena potřebám zákazníků. Nový diář je totiž reakcí na komentáře a přání od uživatelů na sociálních sítích, a tak přináší řadu vylepšení. Tchibo diář 2025 je inspirativním nástrojem pro každodenní život.
Nové barevné varianty a praktické detaily
Diář pro rok 2025 je k dispozici ve třech nových elegantních barvách: olivová, meruňková a starorůžová. Každý diář je vybaven praktickou papírovou kapsou v zadní části, textilní záložkou a elastickou gumičkou pro bezpečné uzavření.
Plánování s radostí
Tchibo diář 2025 nabízí nejen přehled týdnů, měsíční kalendáře a roční přehledy pro následující dva roky, ale také prostor pro osobní poznámky, úkoly, i jejich hodnocení, a také pro kreativní kresby. Diář je doplněn o motivační a praktické barevné nálepky, které každodenní plánování zpříjemní.
Inspirace na každé stránce
V diáři najdete inspirativní a motivační tipy, nákupní seznamy, prostor pro tipy na výlety, nebo třeba seznam vánočních dárků, dokonce i rodinný a dětský rozvrh hodin. A protože Tchibo je hlavně káva, nechybí spousta informací právě o ní, včetně přehledu produktů Tchibo. Součástí diáře jsou také slevové kupony na spotřební zboží Tchibo. To vše na stránkách z kvalitního papíru ve slonovinové barvě.
Specifikace a obsah diáře:
- Týdenní kalendář leden–prosinec 2025
- Měsíční kalendář
- Roční přehled 2025 a 2026
- Plán na rok 2025
- Přehled portfolia produktů Tchibo
- Kreativní a motivační stránky
- Inspirativní tipy
- Praktické a motivační nálepky
- Značkovače pro označení oblíbených stránek
- Prostor na vlastní poznámky
- Dětský rozvrh hodin
- Nákupní seznam
- Praktická papírová kapsička v zadní části diáře
- Pevná vazba z tvrdého papíru
- Elastická uzavírací gumička
- Textilní záložka
- Slevové kupóny na spotřební zboží
- 3 barevné varianty desek: olivová, meruňková, starorůžová
- Vyrobeno v Praze, Česká republika
O Tchibo
Tchibo je jedním z největších výrobců kávy na světě. V mnoha evropských zemích včetně České republiky je vedoucí firmou na trhu pražené kávy. V ČR zaujímá přední pozici na trhu kávového občerstvení a je rovněž jedním z největších mezinárodně působících maloobchodních prodejců. Své výrobky nabízí prostřednictvím vícekanálového distribučního systému, který tvoří síť kamenných prodejen Tchibo, internetový obchod a síť prodejních koutků ve vybraných prodejnách obchodních řetězců.
Společnost byla založena v roce 1949 v německém Hamburku, kde má dodnes své ústředí. V České republice působí prostřednictvím Tchibo Praha, spol. s r.o. od roku 1991 v segmentu pražené a instantní kávy a jednoporcových kávových systémů pod známými značkami Tchibo, Jihlavanka, Davidoff Café a od roku 2023 také Eduscho. Od roku 2004 nabízí Tchibo na českém trhu také spotřební zboží.
Společnost Tchibo podniká odpovědně. Dlouhodobě se angažuje v mnoha projektech zaměřených na trvale udržitelnou produkci kávy, bavlny či dřeva i zajištění odpovídajících pracovních a životních podmínek malopěstitelů a pracovníků v továrnách. Aktivně pomáhá řešit otázky jako globální oteplování, ohleduplné hospodaření s vodou, půdou, energiemi i zdroji, nakládání s odpadem či zachování biodiverzity. Zapojuje se do činnosti mnoha místních komunit.