Penny adventní kalendář nabídne nejen zábavu,ale i hodnotné výhry

Obchodní řetězec PENNY letos opět přináší svým zákazníkům jedinečnou vánoční hru, která udělá adventní období zábavnější a štědřejší. Tentokrát ve formě digitálního adventního kalendáře, který bude dostupný výhradně v aplikaci PENNY Česká republika.
Od 1. do 24. prosince 2024 mohou zákazníci každý den otevřít jedno okénko, za nímž se ukrývá minihra a odměna.

„Vánoce jsou o radosti, překvapeních a dárcích, a to je přesně to, co chceme našim zákazníkům přinést prostřednictvím této hry. Adventní kalendář v aplikaci PENNY je skvělým způsobem, jak si užít zábavu a zároveň získat zajímavé odměny, které potěší celou rodinu,“ říká Vít Vojtěch, vedoucí strategického marketingu společnosti PENNY.

Ve hře jsou produkty, slevy na nákupy a hlavní výhru představují dárkové karty na nákup v PENNY v celkové hodnotě 500 000 Kč.

Každý den adventu nabídne nové překvapení: zákazníci si zahrají oblíbené kvízy, pexeso či kolo štěstí, nebo je čeká okénko s okamžitou výhrou bez nutnosti hry. Výhry lze uplatnit a čerpat v kterékoliv prodejně PENNY až do 28. prosince 2024.

Do hry mají přístup všichni, kteří mají ve svém mobilním telefonu nainstalovanou aplikaci PENNY Česká republika a jsou registrovaní v MOJE PENNY, mají tedy digitální PENNY kartu nebo si ji pořídí.  Více informací a podrobná pravidla hry najdete na www.penny.cz/adventni-kalendar

Digitální adventní kalendář není jedinou akcí, do které se mohou zákazníci PENNY v průběhu vánočního období zapojit. „V rámci letošní kampaně Vánoce, jak si račte přát, nadělujeme akce, jaké si zákazníci přejí. Stačí se jen zapojit do hlasování na našich stránkách a vybrat produkty, které se objeví v letácích za tu nejlepší cenu,doplňuje Vít Vojtěch.

Čtěte dál …

VIA Concept Store, lokální podnik v Kozí ulici, slaví dva roky. Oslavit jedinečné multibrand místo přišlo stovky zákazníků a obdivovatelů módy

VIA concept store slaví úspěšné dva roky od svého otevření a pokračuje v rozvoji svého jedinečného konceptu, který přináší na český trh trendy, kvalitní a exkluzivní značky z celého světa. S cílem nabídnout zákazníkům nejen kvalitní produkty, ale i osobní stylové...

pokračovat ve čtení