Ženy si nejčastěji kupují spodní prádlo pro radost, muži až když má staré díru, odhaluje průzkum e-shopu Trenýrkárna.cz

Trenýrkárna.cz, která provozuje e-shop a kamenné prodejny se spodním prádlem, odhaluje výsledky aktuálního průzkumu. Vyplývá z nich, že muži jsou nejčastěji motivováni nákupem nového spodního prádla, až když je staré na vyhození, naproti tomu ženy nakupují spodní prádlo nejčastěji jen tak, pro radost. Při výběru pak muži i ženy řeší na prvním místě materiál. Na druhém místě je pro muže důležitá značka a pro ženy střih.

„Téměř 70 % mužů z dotázaných uvedlo, že si kupuje nové prádlo, až když má staré díru. Naopak proti tomu nejčastější motivací pro nákup spodního prádla u žen, je udělat si radost, což uvedlo téměř 60 % žen,“ komentuje výsledky průzkumu Ruslan Skopal, spolumajitel e-shopu a sítě prodejen Trenýrkárna.cz.

Spodní prádlo pak ženy nejčastěji vybírají podle materiálu, důležitý je pro ně dále také střih a na třetím místě značka. Také muži prádlo vybírají nejčastěji podle materiálu, ale neméně důležitá je pro ně značka a až následně řeší střih nebo barvu.

Čtěte dál …

Okouzlete vánočními svetry z Metropole

Kalendář se překlopil do posledního měsíce roku a pomalu začíná předvánoční maraton shánění dárků, pečení cukroví, ochutnávání svařáků a vaječných koňaků a do toho všeho je potřeba vměstnat ještě jednu důležitou věc. A tou je nalezení toho pravého a dokonalého...

pokračovat ve čtení