Letošní módní jaro bude ve znamení výryzných barev

Letošní jarní módní kolekce září výraznými poutavými barvami. A ani v aktuální nabídce obuvi a doplňků Deichmann tomu není jinak. Dodejte svému botníku šťávu v podobě svěžích modelů v nepřehlédnutelných barevných odstínech!

V nové kolekci Deichmann najdete jarní kousky v opravdu široké škále barev. Obuv hraje od světlých pastelových po výrazně syté, až neonové, odstíny. Baby blue, lila, korálová, fuchsiová, pastelově růžová, citronově žlutá, pomerančově oranžová, smaragdově zelená, kobaltově modrá a mnohé další. Trendem jsou také modely s holografickým odleskem.  Ať preferujete ve svých outfitech jakoukoliv barvu, rozhodně si přijdete na své.

Jsou tenisky vaší nejoblíbenější jarní obuví? Pořiďte si letos alespoň jedny barevné! Chunky, ležérní městské, nebo sportovní slip-on, vyberte si podle svého gusta.

Veselé barvy vévodí nejen jarním teniskám, ale také obuvi na podpatku. Vneste do svého elegantního outfitu kapku extravagance v podobě barevných lodiček do špičky, nebo retro sandálů na širokém blokovém podpatku.

Sladit obuv s kabelkou? Žádný problém! V jarní kolekci Deichmann najdete také spoustu barevných doplňků. Kabelky, ledvinky, baťůžky – laďte je tón v tónu, nebo vytvářejte netradiční barevné kombinace.

Barevnou obuv a doplňky najdte v nové kolekci Deichmann.

Čtěte dál …

Jaru budou na poli módy vládnout výrazné vzory

Jedním z top trendů nadcházející jarní sezóny je oblečení s výraznými abstraktními vzory. Jestli máte chuť zakomponovat do svého šatníku zajímavé kousky v neotřelém vzhledu, jste na správné adrese. Na jaké modely v aktuálních kolekcích nejčastěji natrefíte? Hitem...

pokračovat ve čtení

Generace Z více preferuje udržitelnou módu, sdílenou zelenou dopravu či lokální produkty a služby. Podpoře lokální ekonomiky pomáhá i popularita komunit a využití sociálních sítí.

Témata ochrany přírody a ekologie jsou pro zástupce mladé generace prioritou. Ochrana životního prostředí je stabilně oblastí, která mladší lidi nejvíce znepokojuje, přičemž skoro třetina mění své spotřebitelské chování ve prospěch firem s pozitivním dopadem na...

pokračovat ve čtení