Zařízlé trenky umí zkazit den. V průzkumu Angry Beards přes 60 % lidí potvrdilo, že pohodlí spodního prádla ovlivňuje jejich náladu

Nálada 62 % lidí souvisí se spodním prádlem, ukázal unikátní výzkum společnosti Angry Beards. Naštvaní vousáči z Třebíče, kteří kromě kosmetiky pro chlapy stojí i za dámskou kosmetikou Busy B, se nově pouští do spodního prádla. Světlo světa spatřila značka Calm B, která jde chlapy přesvědčit o tom, že pohodlí začíná od koulí. Jako první pouští do prodeje tři černočerné modely, další barvy a střihy budou následovat.

Angry Beards představily novou značku spodního prádla Calm B. Nové trenky a boxerky poskytnou chlapům maximální komfort. Právě pohodlí spodního prádla ovlivňuje náladu více než 60 % lidí. Průzkum také ukázal, že 8 z 10 chlapů preferuje boxerky a volné trenky. Podobně to přitom vnímají i ženy –⁠⁠⁠⁠⁠⁠  7 z 10 žen preferuje na mužích zmíněné dva střihy.  Calm B jde o krok dál a nové boxerky budou mít také speciální vychytávku pro koule, tzv. Balls Holder, který si engrybírdí zákoši velmi pochvalovali.

Kule v klidu s Calm B

„Do spodního prádla jsme se aktivně nehrnuli. V Angry Beards jsme si vymysleli jedny univerzální boxerky, aby nás kuleškrab nerozptyloval od vývoje kosmetiky, a zkusili je přidat do nabídky engrybírdího merche. Zákoši se ale naprosto zbláznili. Z boxerek se stal hit, chodily nám tuny dotazů, kdy budou další, kdy přidáme střihy, materiály, barvy,“  popisuje Tomáš Čech, zakladatel Angry Beards, situaci, která předcházela zrodu značky Calm B. „Desítky tisíc chlapů naše boxerky ozkoušely a většina z nich by přísahala, že jde o nejlepší věc na světě. Nebo aspoň jednu z nejlepších. Stavíme tady na setsakra pevných základech, ze kterých se teď Calm B do textilu ponoří hlouběji. Chlapům přineseme pohodlí a klid, asi jako na Štědrej den, jenže celoročně.“

Calm B v první vlně představuje novou generaci boxerek vybavených speciální kapsou na kule (Balls Holder) s delší i kratší nohavičkou. Oba střihy jsou vyráběné z mixu viskózy a elastanu, pohodlného materiálu, který byl v recenzích na webu přirovnáván ke druhé kůži. Díky speciální kapse navíc odpadá potřeba neustále upravovat škrtící spodní prádlo. V průzkumu přitom uvedly dvě třetiny dotazovaných, že si musí prádlo během dne alespoň jednou upravit[iii].

Třetím střihem aktuálně v prodeji jsou volné trenýrky ze 100% bavlny pro ty, kteří preferují volnost a přírodní materiály. Z průzkumu Angry Beards vychází, že materiál je pro lidi tím nejdůležitějším kritériem při výběru spodního prádla, následuje střih a až na třetím místě je cena[iv].

Veškeré střihy, materiály a design vychází z unikátních zkušeností získaných prodejem prádla ještě pod značkou Angry Beards. Do budoucna je v plánu do nabídky Calm B zařadit další barevné kombinace, sportovní střihy, prádlo na spaní i další vychytávky ve stylu zmíněného Balls Holderu.

„Věříme, že svět by byl lepším místem, kdyby všichni chlapi měli pohodlné spodní prádlo, které jim dodává pocit klidu a sebevědomí​. Calm B tak bude mnohem klidnější, než se naštvaným vousáčům kdy snilo,“ uzavírá Čech.

Výrobky všech tří značek lze pořídit v rámci jednoho nákupu na webu https://angrybeards.cz.

O Angry Beards

Nekompromisní značka kosmetiky pro chlapy Angry Beards na český trh vlítla jako dělová koule už v roce 2017. Celý cirkus založil Tomáš Čech, srdcem i duší třebíčský patriot, dnes firmu tvoří téměř stovka podobně naladěných šílenců. V roce 2023 se obratově přiblížili na dostřel metě 250 milionů korun. Tisíce spokojených recenzí sklízejí engrybírdí výrobky na vousy, vlasy i kule, fenoménem mezi dárky je potom sada intimní kosmetiky obsahující sportovní lubrikant, deodorant a boxerky s držákem „nádobíčka“. Angry Beards se nebojí upřímného marketingu a svým zákazníkům od prvního momentu zásadně tykají. V roce 2023 světlo světa spatřila sesterská značka kosmetiky pro dámy s názvem Busy B a letos i značka spodního prádla pro chlapy v zenu Calm B.


[i] Průzkum provedla agentura STEM/MARK na vzorku 1 010 respondentů (506 mužů, 504 žen) na konci května 2024 v Česku.  

[ii] Na 62,3 % lidí souhlasilo, že spodní prádlo ovlivňuje jejich náladu, proti bylo jen 22 %, zbytek neví.

[iii] Na otázku, kolikrát si během dne upravují spodní prádlo, odpovědělo 15 % dotazovaných 1x, 35 % 2x – 4x. Pouze 35 % lidí uvedlo, že si spodní prádlo během dne neupravují vůbec.

[iv] Pro 81 % lidí patří mezi důležitá kritéria při výběru spodního prádla materiál, pro 59,9 % střih a 39,1 % řeší také cenu (jde o výběr z více možností, součet se proto nerovná stu). Minimální vliv má země původu nebo značka. 

Čtěte dál …

Svěží prádlo na dovolené: Prací papírky Ecohaus s vůní citrónové zmrzliny. Čistota a vůně, kterou si v létě zamilujete

Seznamte se s limitovanou edicí pracích papírků s vůní citrónové zmrzliny, která právě přichází na trh. Tento produkt je skutečným zázrakem moderní domácnosti a přichází s neodolatelnou vůní, která vás okamžitě přenese do horkých letních dnů strávených s osvěžující...

pokračovat ve čtení