České vydavatelství lokálního, odborného a prémiového tisku A11 hlásí za loňskýrok nárůst o tři sta procent

Životní styl

Český vydavatel lokálního, odborného a lifestylového tisku společnost A 11 Aleše Zavorala zaznamenala za loňský rok podle předběžných výsledků růst o 300 procent. Celkový obrat A 11 činí 330 milionů Kč, EBITDA se pohybuje kolem 10 milionů. Za úspěchem stojí kromě řady nových titulů především rozvoj bezplatných novin Náš REGION, které od loňského roku vychází v pětadvaceti mutacích, a to s průměrným nákladem kolem 2 milionu kusů na vydání. Distribuce probíhá na více než 5000 míst po republice včetně poboček České pošty, pražského metra nebo sítě prodejen potravin ESO Market.

 „Loňské hospodářské výsledky mě nesmírně těší a dokazují, že printová média mají stále svou budoucnost. Je povzbuzující vidět projekty, které jsme v loňském roce úspěšně spustili a daří se jim jak u klientů, tak mezi čtenáři. Jedná o splněný klukovský sen, od mala jsem si přál mít vlastní vydavatelství, TV nebo rádio,“ uvádí Mgr. Aleš Zavoral, majitel vydavatelství A 11. „Přestože lze na trhu zaznamenat útlum některých projektů kvůli dlouhotrvajícím problémům spojeným s covidem, A 11 chystá i v letošním roce řadu novinek, a to i přesto, že se stále častěji hovoří o mediální krizi. Pro mě osobně je ale krize jen další příležitostí k růstu. Otevřená cesta pro nové nápady a možnost více pracovat. Nezavírat se doma před světem, ale naopak vymýšlet nové projekty,“ dodává Aleš Zavoral.

Největší hodnotou vydavatelství A 11 je podle Zavorala týdeník Náš REGION. „I nadále chceme přinášet místní informace a témata, která lidé prožívají tam, kde žijí. I proto si vážíme možnosti distribuovat Náš REGION jako jediný český vydavatel na pobočkách České pošty, na Úřadech práce v síti prodejen Eso market, ve značné části prodejen COOP nebo třeba na obecních úřadech,“ upřesňuje Zavoral s tím, že v plánu je rozvoj značky Náš REGION i mimo tištěná média.

Společnost A 11 v roce 2021 dále zahájila vydávání odborných časopisů Transport Journal, EKO Česko, Estate & Business, Lawyers & Business, společenského týdeníku Mladý svět, hobby magazínu Kutilství, časopisu pro nejmenší Špuntíci, nebo křížovkářských magazínů Náš REGION Křížovky, Mladý svět Křížovky, Sorry Křížovky.

Čtěte dál …

Kosmetické tipy jako z rozkvetlé louky

Milujete ten pocit, když si lehnete na čerstvě rozkvetlé louce? Možná se ale nedostanete do přírody tak často, jak byste si přáli. Nebo máte sice rádi vůni květin, ale jste silní alergici a jen pomyšlení na procházku vysokou trávou je pro vás noční můra. Naštěstí si...

pokračovat ve čtení

Na Vysočině vyroste Lidl les

Projekt Lidl Les skloubí výsadbu nového lesa s podporou tuzemských dodavatelů. Lidl totiž přispěje 1 Kč z nákupu vybraných výrobků privátní značky Náš kraj na výsadbu nového lesa na Vysočině. Akce, která začíná prvním prázdninovým dnem, potrvá až do vybrání celkové...

pokračovat ve čtení