Bláznivá hra s Kulišáky spojuje děti s hokejem

Věrnostní akce se stále populárnějším systémem odměn za nákup má nyní v Česku opravdu bláznivou podobu. Může za to neuvěřitelně hravá a zároveň komplexní kampaň před mistrovstvím světa v ledním hokeji, kterou uvedl oficiální partner českého hokeje, společnost Kaufland Česká republika. Začátek byl nastaven na 6. dubna, kdy odstartoval koncept s hokejovými postavičkami Kulišáky. V podstatě jde o oživlé čepice – kulichy, které jsou „na hlavu“, přičemž headline kampaně zní: „Kulišáci jsou hokejová pětka úplně na hlavu!“

„Opravdu jsme chtěli se společností Kaufland Česká republika přinést pozitivní vibrace, úsměvy a trochu radosti do domácností po celém Česku. Zábavný plyšový hračkářský gang je super cool zboží pro hokejové fanoušky. Zároveň je to skvělý způsob, jak ukázat TM Czech Hockey Federation a BPA sport marketing a.s. a přitáhnout pozornost mladé generace k hokeji,“ uvedl Daniel Abrahám, CEO International Effectivity Group. „Přišli jsme s nejrozsáhlejší vícevrstvou kampaní, jakou jsme kdy vytvořili, zaměřenou na mládež, sportovce, rodiny a skalní české hokejové fanoušky. Týmu se podařilo rozvinout působivou kampaň, která zahrnuje speciální produktové spoty, stejně jako prvky, o kterých jsem ani nevěděl, že existují,“ dodává vtipně D. Abrahám.

Sběratelská mánie už více než týden hýbe prodejnami Kauflandu. Mechanika je jednoduchá a odzkoušená – sbírají se body za nákup, díky kterým zákazník získá jednoho z pěti Kulišáků výhodněji. Autoři kampaně však tento systém dotáhli ještě dále. I cílenými TV spoty se speciálním, na míru zkomponovaným Kulišongem oslovují děti a teenagery, a to nejen jako fanoušky, ale také jako budoucí sportovce. Kulišong si fanoušci mohou pouštět také na běžně dostupných streamovacích platformách a na sociálních sítích (Spotify, Apple, Amazon, Tidal, TikTok, YouTube, Deezer, Musicmatch, Pandora, Shazam atd.).

Kaufland Česká republika je partnerem celého spektra českého hokeje, a to nejen toho profesionálního. Kulišáci přitáhnou pozornost mladé generace ke sportu. Právě proto mají jednotlivé postavičky pečlivě zvolená jména tak, aby symbolizovaly jednoduchou hokejovou terminologii. Obránci Body a Manty, gólman Puky, centr Buly a útočnice Fofra. Kulišáci mají svou webstránku kulisacinahlavu.cz, kde si fanoušci mohou zmixovat svou vlastní verzi Kulišongu – Kulišáci jsou přece úplně na hlavu!

Kulišáci mají svou živou podobu, pět dětských protagonistů vystupuje v bláznivých spotech, které ukazují běžné prostředí školáků – před tabulí, v dětském pokojíčku, u lékaře, zubaře, ve školní třídě, bazénu atd. Kampaň myslí i na dívčí podobu „kulišačky“, kterou je Fofra, protože podpora Kauflandu míří i na ženský hokej. Do spotu se vešly i roztleskávačky s Kulišáky na hlavě. Roztodivné kulišárny jsou k vidění v televizi, na webu, sociálních sítích i u řady influencerů.

Kulichy na hlavu si během bláznivého povzbuzování jistě nasadí i dospělí fanoušci hokeje. Kulišáci se dají získat ve fanshopu Českého hokeje, na webu, na stadionech, ale především v prodejnách Kaufland.

Důležité zdroje a odkazy:

1) Czech Hockey Federation: https://www.linkedin.com/company/czech-hockey-federation/

2) BPA Sport marketing a.s.: https://www.linkedin.com/company/bpa-sport-marketing-a-s-/

3) Webové stránky kampaně: https://www.kulisacinahlavu.cz/

4) Sociální sítě: https://www.facebook.com/effead/videos/na%C5%A1e-nov%C3%A1-kampa%C5%88-kuli%C5%A1%C3%A1ci-pro-international-effectivity-je-opravdu-bl%C3%A1zniv%C3%A1-na%C5%A1%C3%AD/1808524696013826/

Čtěte dál …