Vlaďka Kouřilová uspořádala druhou módní přehlídku autorské značky Moment, kde představila kolekci pro jaro/léto 2024 na opravdových ženách z masa a kostí

Módní návrhářka Vlaďka Kouřilová uspořádala již druhou módní přehlídku svojí autorské značky Moment. Jak sama návrhářka říká, tato značka vznikla proto, aby pomohla uvěřit dalším ženám, jak moc výjimečné jsou a dokázaly si tak jít za tím, co doopravdy chtějí. Moment je symbolem odvahy a víry v sebe sama, kterou dodává ženám prostřednictvím skvěle padnoucích šatů.

Nová kolekce na jaro/léto 2024 je opět plná variabilních střihů, které padnou ženám v každé velikosti. „Kolekce je určena pro opravdové ženy z masa a kostí. Tentokrát se ale v mojí tvorbě hodně promítlo to, že se svými klientkami můžu mluvit a vidět je, jak přemýšlí – o sobě samých. V tom mi samozřejmě hodně pomohl můj showroom, který mám otevřený od podzimu. Pokaždé, když nějaká klientka přijde, je to hodně podobné. Ona její odraz v zrcadle vnímá a vidí úplně jinak než já. Každá je schopná vyjmenovat všechny svoje nedostatky a to, co je „špatně“, ale svoje přednosti si příliš neuvědomují. Takže pak přicházím já a moje terapie prostřednictvím těch správných šatů,“ popisuje tvorbu letošní kolekce Vlaďka Kouřilová, která není jen módní návrhářkou, ale také koučkou. V ženském světě se jí tak hodí obě tato povolání, která jak sama říká, velmi často propojuje.

Letošní kolekce se nese ve dvou liniích. První část je symbolem odvahy a síly, které v sobě nesou zvířecí vzory, ta druhá symbolizuje tradici a ruční práce, což ukazují barevné vzory ve stylu tie-dye, které připomínají batiku. Tyto dvě linie doplňuje a podtrhuje denim. „Denim je rozhodně tradiční materiál a má velkou výhodu v tom, že se dobře kombinuje a můžete ho obléct opravdu k čemukoli a kamkoli. Stačí, když jen vyberete ty správné doplňky. Jeho velká deviza je také to, že mu ženy věří a dobře ho znají, takže ve výběru oblečení z denimu tolik neváhají a také vědí, že jim takový kousek vydrží v šatníku opravdu roky. My v kolekci využíváme hodně lehkou džínovinu s nižší gramáží, což jí dává dobré vlastnosti, co do pohodlí, tak do splývavosti celého oděvu. A samozřejmě ho máme ve 100% certifikované bavlně,“ vysvětluje sama autorka. Každá kolekce, která pod značkou Moment vzniká, je založena na kvalitních materiálech. V té letošní kromě denimu najdete také bio bavlněný popelín a mušelín, EcoVero viskózu a len.

Stejně jako tomu bylo při první módní přehlídce, modelkami se staly reálné ženy. Známé tváře českého showbyznysu různých postav a různého věku, které dokazovaly záměr Vlaďky Kouřilové, že její módní značka Moment je určena opravdu pro všechny ženy. Mezi modelkami se objevily Kristina Kloubková, Ivana Jirešová, Kamila Špráchalová, Vendula Křížová, Regina Řandová, Kristýna Janáčková, Alex Mynářová, Štěpánka Duchková, Natálie Debnárová, Radka Fišarová, Jana Chládková, Natálie Otáhalová, Jana Adamcová a Libuše Rohlíčková, která se postarala také o choreografii. Celou atmosféru, kterou nelze popsat slovy, doplnilo pěvecké trio Elis Ochmanová, Andrea Holá a Lukáš Randák, jenž se ujal i moderace.

A jak Vlaďka Kouřilová hodnotí první rok fungování svojí módní značky a e-shopu momentshop.cz? „Mám pocit, že se toho za ten rok stalo vlastně strašně moc. Po naší první přehlídce jsem měla tu možnost mít přehlídku v rámci veletrhu Styl a Kabo a na podzim se nám ještě povedl menší event ku příležitosti uvedení podzimních novinek, kde byly součástí u ručně pletené doplňky. Já jsem určitě nasbírala spoustu zkušeností a měla možnost poznat nespočet báječných a skvělých lidí. Ale asi největší změna je, že mám vlastní showroom v prostorách WorkLounge na Smíchově. A jsem za něj strašně vděčná. I za to skvělý prostředí a servis, který tam mám. Právě proto se i letošní přehlídka konala právě v prostorách WorkLounge. Ten prostor mi nesmírně pomohl nejen v tom, abych mohla ukázat svojí tvorbu klientkám osobně, ale především mi pomáhá v tom smyslu, že dokážu víc proniknout do hlavy a mysli těch mých žen a přizpůsobit tomu svojí tvorbu. Protože je pro mě důležité, aby moje šaty dokázaly pozvednout sebevědomí a dodaly ženám jistotu a odvahu.“

Uspořádat prý druhou přehlídku, představit další kolekci, prý bylo pro návrhářku ještě těžší, než poprvé. „Velkou roli v tom hraje samozřejmě i fakt, že jsem to letos dělala víc s pocitem, abych nezklamala a obhájila si loňský úspěch. To je vždycky náročnější a já v tom cítím velkou zodpovědnost nejen vůči svým klientkám, ale také všem partnerům a osobnostem, které mě podporují. Moje velké díky patří určitě mému manželovi, který stojí za všech okolností při mně, a také mojí krejčové Martě, která na celé přehlídce nechá ruce, a v neposlední řadí i mojí Kačce, která se postará o celou tu produkci kolem.“

Velký dík patří také partnerům módní přehlídky, kterými byli: Vinařství Ježková, Deichman, Levandulové údolí, Fabos, Herbal World, California Farms a Make-up Institute Prague.

Čtěte dál …