KLÁRA ISSOVÁ ZAZÁŘÍ NA SLAVNOSTNÍM ZAKONČENÍ MFF KARLOVY VARY V IKONICKÝCH ŠPERCÍCH BVLGARI

Uplynulý týden patřilo oblíbené lázeňské centrum Karlových Varů fanouškům kinematografie. Během nabitého programu 58. ročníku Mezinárodního filmového festivalu plného promítání a dalších společenských akcí se zde představily oblíbené české i zahraniční hvězdy. Během slavnostního zakončení zazáří na červeném koberci také úspěšná česká herečka Klára Issová (IG @klaraissova, 40,3k followerů).

Klára při této výjimečné příležitosti vynese róbu od Vandy Jandy, kterou doplní šperky od italského klenotnického domu BVLGARI. Krásný model podtrhne působivým náhrdelníkem Serpenti z 18karátového růžového zlata, s hadí hlavou a ocasem zdobenými diamanty v pavé osazení a černými onyxovýma očima, který zkombinuje s náušnicemi a prstenem ze stejné kolekce.

Výsledný outfit doladí kabelkou Bvlgari Serpenti Cabochon z jemné prošívané kůže v odstínu Azalea Quartz. Kabelku doplňuje řetízek a decentní kovové madlo ve tvaru hadího těla a nechybí na ní ikonický uzávěr v podobě hadí hlavy, inspirovaný hodinkami Bvlgari z 60. let minulého století. Obuv si herečka ve spolupráci se stylistou Jiřím Hofbauerem vybrala z portfolia známé značky CCC. Konkrétně se jedná o stylové proplétané sandály Nine West na masivním podpatku s platformou v partii špičky.

O ZNAČCE BVLGARI:

Značka BVLGARI, která je součástí LVMH Group, byla založena v roce 1884 v Římě jako klenotnický obchod. Toto unikátní římské klenotnictví, známé díky mistrnému opracování barevných drahokamů, si dokázalo získat srdce zákazníků po celém světě díky italské vynikající kvalitě a unikátnímu řemeslnému zpracování.  Dnes je BVLGARI globální společností s širokou nabídkou luxusního zboží a služeb, počínaje vytříbenými šperky a hodinkami, přes doplňky až po parfémy. Provozuje rozsáhlou síť butiků a hotelů v těch nejexkluzivnějších nákupních destinacích.

Jak dokazují četná filantropická partnerství, značka Bvlgari věří v koncept inovace přítomnosti s cílem zajistit udržitelnou budoucnost. Sociální odpovědnost pro značku není jen prázdnou frází, proto se rozhodla ze svých úspěchů část vracet – přírodě i společnosti.

Čtěte dál …