Fitmin je hlavním partnerem romantické komedie Řekni to psem

Jak už název filmu napovídá, psi zde hrají nenahraditelnou roli, a tak o ně muselo být postaráno stejně dobře jako o lidské herce. Propojení značky Fitmin, tradičního českého výrobce krmiv pro zvířata, a filmu Řekni to psem je zpečetěno vztahem značky ke zvířatům, konkrétně ale k plemenu border kolií. Fitmin totiž již přes 20 let provozuje chovatelskou stanici, ve které vychovává opravdové parťáky, společníky pro život i sportovní mistry právě plemene border kolie. „Právě díky našim border koliím můžeme zaručit chutnost našich granulí, pochoutek i dalšího krmiva. Při výběru mají poslední slovo právě nejvytříbenější jazýčky našich borderek,“ říká generální ředitel společnosti Dibaq Petr Křivohlávek a dodává: „Spojení právě s tímto filmem bylo pro Fitmin zcela přirozené. Láska ke zvířatům je totiž pro všechny ve Fitminu vždy na prvním místě.“

Natáčení nového filmu Řekni to psem, ve které v hlavních rolích vedle několika psích hvězd uvidíte Bereniku Kohoutovou, Igora Ozoroviče, Štěpána Benoniho, Táňu Medveckou, Veroniku Žilkovou nebo Jiřího Lábuse, začalo v červnu minulého roku a jeho uvedení do kin se chystá na letošní březen. Hlavním partnerem filmu se stala právě značka Fitmin, která během natáčení na place rozdala 15 kilo superpémiových psích pamlsků pro všechny psí herce. Autorka původního scénáře, spisovatelka Irena Obermannová, o filmu říká: „Tenhle scénář jsem začala psát, když jsem byla zoufalá a nutně jsem potřebovala vidět nějakou milou, nenásilnou romantickou komedii. Jenže jsem nenašla nic, co by mě uspokojilo. A tak jsem si řekla, že si jednu takovou vytvořím.“

Více informací a rozhovor s herci naleznete na www.fitmin.cz.

Čtěte dál …

Závod o slávu: italská hvězda Michele Morrone a legendární Anthony Hopkins si spolu zahrají v novém životopisném filmu o bratrech Maseratiových

Michele Morrone, italský herec, kterého diváci znají především díky roli sicilského mafiána z trilogie 365 dní, se stává stále větší hvězdou. Krom toho, že je tváří módního domu Dolce&Gabbana a ambasadorem značky HELL ENERGY, evropského producenta energetických...

pokračovat ve čtení

The Apprentice: Příběh Trumpa

Pozadí příběhu Dlouho předtím, než se stal miliardářem, hvězdou reality show nebo  45. prezidentem Spojených států, byl Donald J. Trump v 70. letech mladým ambiciózním podnikatelem, odhodlaným prorazit na trhu s nemovitostmi v New Yorku. V té době většina lidí vnímala...

pokračovat ve čtení