Lidl přináší exkluzivní kolekce inspirovanou reality show Love is Blind

Obchodní řetězec Lidl se rozhodl potěšit všechny fanoušky populární reality show Love is Blind. Ve spolupráci se streamovací platformou Netflix přichází s exkluzivní kolekcí produktů inspirovanou tímto fenomenálním pořadem. Zákazníci si nyní mohou v obchodech zakoupit mikiny, kalhoty, diáře a další produkty, které jsou v charakteristických barvách této show.

Limitovaná kolekce produktů inspirovaná populární reality show Love is Blind bude k zakoupení v obchodech Lidlu od 21. listopadu. Fanoušci pořadu mohou po omezenou dobu zakoupit mikiny, tepláky, zápisníky a skleničky na víno v charakteristických barvách zlaté a fialové. Skleničky na víno jsou navíc inspirované těmi, které se objevily přímo v show, což z nich činí skvělý doplněk pro všechny, kdo chtějí přenést kousek svého oblíbeného pořadu i do každodenního života. Kolekce bude k dispozici pouze do vyprodání zásob.

Love is Blind je unikátní reality show, která zkoumá, zda je možné najít životního partnera, aniž by se účastníci navzájem viděli. Seznamují se a budují vztahy prostřednictvím uzavřených „buněk“, což klade důraz na emocionální a psychologickou stránku vztahů. Tento originální formát si získal obrovskou popularitu a věrné fanoušky nejen po celém světě, ale i v České republice.

„Tato speciální kolekce přináší kousek Love is Blind do každodenního života našich zákazníků a umožňuje jim vyjádřit svou lásku k této oblíbené show,“ uvedla mluvčí společnosti Lidl Česká republika Eliška Froschová Stehlíková.

Čtěte dál …

VIA Concept Store, lokální podnik v Kozí ulici, slaví dva roky. Oslavit jedinečné multibrand místo přišlo stovky zákazníků a obdivovatelů módy

VIA concept store slaví úspěšné dva roky od svého otevření a pokračuje v rozvoji svého jedinečného konceptu, který přináší na český trh trendy, kvalitní a exkluzivní značky z celého světa. S cílem nabídnout zákazníkům nejen kvalitní produkty, ale i osobní stylové...

pokračovat ve čtení