NAKLADATELSTVÍ NA STOLE VYDÁ PRVNÍ TITUL JIŽ V BŘEZNU! ALBATROS MEDIA TAK OTEVÍRÁ PROSTOR TÉMATŮM, KTERÁ REZONUJÍ VE SPOLEČNOSTI

Díky širokému portfoliu produkce společnost Albatros Media provází čtenáře celým životem a spoluvytváří kulturu této země. Hrdě propaguje tradici, podporuje technologické inovace a nebojí se reagovat na aktuální témata. Na jaře tohoto roku představí novou značku nastole, jejíž tvorba bude, jak doufáme, nastolovat ve společnosti diskusi.

Trendy a problémy ve společnosti, politika, životní styl, zdraví, alternativní způsob života, hledání rovnováhy mezi prací a soukromým životem, true krimi či neobjasněné zločiny, témata, která jsou na vzestupu a o nichž se diskutuje na sítích i živě. Albatros Media bude od března vydávat tituly zaměřené na aktuální témata pod novou značkou nastole.

Ve stejnou dobu bude dostupná komunikace na social media profilech a webu nakladatelství nastole. V květnu na Světě knihy bude značka oficiálně představena a komunikována, aby se postupně etablovala mezi čtenáři, kteří se aktivně zajímají o aktuální společenská témata.

V naší redakci vybíráme témata, která ve společnosti rezonují, jsou inspirativní a lidi baví. Spolupracujeme s různorodými autory, kteří mají co říct – od zkušených matadorů po nové tváře plné čerstvých nápadů. Chceme, aby naše knihy byly nejen zdrojem poznání, ale staly se impulsem pro otevřené rozhovory a krokem k lepší společnosti, říká šéfredaktorka nakladatelství nastole Hana Hozová.

Tituly, které pod značkou nastole vyjdou již na jaře:

Otilie Vranská od Radka Galaše (vychází 28. 3.), Dějiny temné i tajemné od Jaroslava Krupky (vychází 28. 3.), Nevratné poškození od Abigail Shrierové (vychází 4. 4.), Menopauzou s lehkostí, Alica Anna Szabó, Petra Kubalová (vychází 25. 4.) či Turistická značka, Marek Šálek (vychází 25. 4.) a Výchova teenagerů po dánsku, Iben Dissingová Sandahlová (vychází 9. 5.).

Čtěte dál …