Vitana uvádí čtyři novinky pro letošní grilovací sezonu. V kampani se bude spolu s influencery věnovat etiketě na grilovačkách

Grilovací sezóna začíná! Tradiční česká značka Vitana letos připravila čtyři novinky, které jídlo vyladí přesně podle vaší chuti. Francouzský a Caesar dresink a také dvě omáčky – Krémovou s cibulkou a Česnek s limetkou. Celou kampaň bude provázet téma etikety grilování. Zaštítí ji kuchař Martin Svatek, jeden z porotců soutěže Česko na grilu a také influencer Libor Neuwirth, který se věnuje etiketě při každodenních situacích.

Grilování je jednou z nejoblíbenějších letních činností Čechů – alespoň jednou za týden si ho dopřeje 60 % lidí. Je to příležitost k setkání s přáteli nebo rodinou, samozřejmostí je skvělé jídlo a pití. Řada z nás přitom neví, jak je to na takové grilovačce s nepsanými pravidly. Například jak se chovat a bavit tak, aby to bylo příjemné pro hostitele i ostatní hosty. „V rámci nadcházející kampaně jsme se proto zaměřili na téma etikety grilování a s ním spojeným Desaterem správné grilovačky. Na jejich přípravě jsme spolupracovali s Martinem Svatkem, jedním z porotců soutěže Česko na grilu a Liborem Neuwirthem, jenž se na svém instagramovém profilu věnuje etiketě v každodenních situacích,“ vysvětluje Michaela Plecitá, produktová manažerka společnosti Orkla Foods Česko a Slovensko, do jejíhož portfolia Vitana patří. 

Značka Vitana je s grilováním neodmyslitelně spojená, novinky pro milovníky chutí a vůně grilování proto představuje každý rok. „Vyvíjíme a nabízíme koření a omáčky ke grilování tak, aby si podle chuti a preferencí vybral opravdu každý. Nová řada Vitana omáček a dresinků se tak skvěle hodí nejen ke grilovanému masu, ale využijete je i při přípravě mnoha dalších letních jídel – jsou vhodné například k dochucení salátů, grilované zeleniny, tortill nebo sendvičů.,” dodává Michaela Plecitá.  

Dresinky jsou k dostání v příchutích Francouzský a Ceasar, u omáček je to Krémová s cibulkou a Česnek s limetkou. Díky praktickému balení se omáčky i dresinky navíc snadno dávkují. Nová edice je od dubna k dispozici v obchodech Tesco, Globus a Albert. Doporučená maloobchodní cena je 49,90 Kč.

Čtěte dál …

T-Mobile rozdělí v grantové výzvě 1 500 000 Kč. Podpoří 8 projektů zaměřených na boj proti předsudečnému násilí

Posilování romské komunity, ochrana proti transfobii, pomoc lidem bez domova a v nouzi nebo osvěta v ukrajinských skupinách na sociálních sítích – to jsou jen některá z témat, která podpoří letošní grantová výzva Česko bez předsudků. Tu společně s T-Mobile zaštiťuje...

pokračovat ve čtení