Jak se začal psát příběh úspěšné značky BIG BOY?

Jako většina velkých věcí to začalo docela nenápadně. Nápadem začít vyrábět ořechové krémy, které budou „jiné“. Takové, že se za nimi zákazníci budou vracet. Ambiciózní předsevzetí v době, kdy „arašídové máslo“ znali hlavně milovníci amerických seriálů a fitness nadšenci. Jenže ono to fungovalo. Díky nadšení, inovacím, hledání a nacházení těch nejkvalitnějších surovin. BIG BOY patří dnes k předním českým producentům nejen ořechových krémů, ale také proteinových kaší, tyčinek nebo ovoce sušeného mrazem.

DVĚ TUNY OŘECHŮ DENNĚ

První arašídový krém vyrobil zakladatel firmy Alex Koníček v roce 2016. Použil k tomu mlýnek koupený na internetu a arašídy z velkoobchodu. Od té doby se změnilo mnohé, to nejdůležitější ale zůstalo. „Vyrábíme jen takové krémy, které chceme sami jíst,“ říká Alex s úsměvem. Produkty BIG BOY získávají stále větší přízeň zákazníků i díky nápaditému marketingu a vtipným obalům Zákazníci se pro ně vracejí přesně tak, jak si to Alex před šesti lety vysnil. Kvůli kvalitě, vynikající chuti i neuvěřitelně jemné konzistenci jejich výrobků. A také skvělým nápadům. Někdy trochu šíleným, jako třeba přidat k lískovým oříškům cvrččí protein.

V čele firmy arachis, která za značkou BIG BOY stojí, je dnes s Alexem Koníčkem bývalý profesionální kulturista a fitness trenér Tomáš Bureš. Společně vybudovali úspěšný lovebrand a i když to někdy nebyla jednoduchá cesta, ukázalo se, že sázet na novinky a neokoukané kombinace se rozhodně vyplatilo. BIG BOY je největším výrobcem ořechových krémů u nás. Zaměstnává 26 lidí a v moderní výrobně na kraji Prahy zpracuje těžko představitelné 2 tuny ořechů denně. Kromě ČR prodávají své výrobky i na Slovensku.

KLÍČEM K ÚSPĚCHU JSOU SUROVINY

Nejrůznější ořechové krémy stále oblíbenější. Není divu. Ořechy jsou jednou z nutričně nejhodnotnějších potravin, především díky vysokému obsahu zdravých tuků, proteinů i vlákniny. Přidejte k tomu hedvábně jemnou strukturu a nejkvalitnější ořechy, po kterých BIG BOY pátrá po celém světě. Vybírá je tak, aby byly nejvhodnější pro konkrétní produkty.

Nejlepší ingredience si zaslouží pečlivé zpracování. Přestože dnes firma vyrábí opravdu ve velkém, nároky na kvalitu se nesnížily. Používají unikátní proces zpracování za nízkých teplot. Je to náročnější a nákladnější postup, zároveň však výrazně šetrnější, než rychlé pražení. Díky tomu si pečlivě vybrané ingredience v BIG BOY krémech zachovají tu nejlepší chuť, vůni a obsah živin.

Nabídka e-shopu, který je v současnosti hlavním prodejním kanálem firmy, je opravdu bohatá. „Nechceme trendy kopírovat, ale určovat, proto se neustále pouštíme do vývoje novinek,“ říká Alex a prozrazuje, že v blízké době se zákazníci mohou těšit na vánoční limitované edice oříškových krémů a speciální dárkové krabičky. Děláme maximum pro to, aby si každý našel svého BIG BOYe a mohl si ho dopřát kdykoli a kdekoli,“ uzavírá s úsměvem Alex Koníček.  

Více na www.bigboy.cz

Čtěte dál …